I <3 weekends

11.03 PM Helt ärligt så har jag ingen lust att gå i skolan imorgon. Är trött på att bli ignorerad bara för att man inte är från Tyskland. Ja majoriteten av människorna bryr sig bara om du är från Tyskland. Världens coolaste land enligt många här. Tyskarna är bäst i Europa på att prata engelska också. Sverige vad är det? Och vem bryr sig? Ingen. Blir väl bättre snart men det är helt ärligt inte så kul att vara utbytesstudent i en skola där folk bara är intresserade av tyskar. Längtar tills träningen imorgon, tills jag och B ska köpa gymkort, tills labor day den femte sep för då är vi lediga!! Nästa helg ska jag umgås med vänner och åka till sjön som är helt underbart vacker! Ne ska fortsätta plugga biologi nu, älskar biologi sååååååååå häääääääär myckeeeeeeeet mitt favorit ämne. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0