Sånt som hjärtat mår bra av



Mer än hälften av alla t-shirtar har jag fått av B och två par cheershorts. Den skrikgula tishan fick jag hemskickad utav EF och det står Livin' The Dream på den. Den rosa fick vi i laget för oktober då det är the pink month, alltså det är då när man stödjer bröstcancer. Vi ska få rosa pompoms och rosett snart, så sött! Det här är väl det mesta jag har köpt men det finns väl en del saker som jag inte har fotat. Mina nya väskor, teenvogue bok, flera shorts och lite skönhetsprodukter.

Nu ska jag sova! Godnattiiiiis på er.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

MEEEEN NEEEJ ANNA!! Inte tillåtet någonstans, åååh så avis! Want it all (!!!) Hoppas du har det bra där borta vännen, wish u the best.



<3

2011-08-31 @ 22:16:10
URL: http://lifebyjen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0