18 december

Jag vill lägga in massa bilder i bloggen men blogg.se krånglar så det funkar inte... så sorry men ni får inga bilder och har inte fått några på väldigt länge. Imorgon drar vi till New York och ska bo på The Crowne Plaza!!! Jag är så excited. Just nu har jag precis skypat med mami och papi, hinner inte senare idag pga att jag har kyrka, cheer och sen kyrka igen och sen måste jag packa. Hur packar man minimalt för fem dagar??? Äh det återstår att se, och måste bara påpeka att livet som en utbytesstudent är som en bergochdalbana, men det är nog bland det bästa jag har gjort i mitt liv! Har nog aldrig lärt mig så mycket på så kort tid, och ja snart har halva min tid gått här, går så sjukt fort. Sorligt men sant, kan inte tänka mig att åka tillbaka och fortsätta mitt vanliga liv därhemma, medans allt här bara forsätter utan mig. Det kommer att vara så konstigt. Nu ska jag skynda så byeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0