=)

Om allt är bättre idag? Ja faktikst, har mått bra hela dagen. Hjälper nog mer än vad man tror att få prata med någon som förstår. Det svåra var bara att berätta allt som jag känner, fast ändå allt kan man ju inte berätta. Och även om man berättar det mesta så förstår de kanske inte till 100%, men mår ju bättre så det spelar nog ingen roll. Fast det som gjorde mig arg tidigare i veckan var att jag fick höra att jag själv pressar och stressar mig själv, men nej verkligen inte i den här situationen, jag är smart jag fattar ju själv. Och vad gör jag nu? Jag håller på med en bildbok av mina fyra och en halv månader, ska fixa klart den efter New York och sen ska jag göra en till innan jag åker hem! Åh jag har faktiskt haft ett par riktigt bra månader här borta. Så jag ska inte klaga alls, har hunnit med massor och ska hinna med massor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0