19 Juli 2011

Händelserik dag, har hunnit med det ena efter det andra. Gick upp halv tio idag trots fem timmars sömn. Åkte iväg mot stan för att möta Maddie. Umgicks, shoppade och fikade. Sen träffade jag Madelen som också är en blivande utbytesstudent. Fick följa med henne och hennes jättesnälla föräldrar till Fjäderholmarna. Efteråt drog jag mig hemåt och hade en liten mysemiddag med några gamla vänner från fjällen. Och nu, hänger jag hos Felicia. Ett bra avslut på en grym dag. Fast dagen är inte slut än.

Juste, GRATTIS IGEN BACKMAN PÅ DIN 18 ÅRS DAG!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

TAACK ANNA :D! <3

2011-07-20 @ 00:07:44
Postat av: Linda Tysk

Hej! Jag åker också till USA nu 11/12, länka?:)

2011-07-20 @ 22:29:44
URL: http://lindatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0