Mina vänner är guldvärda

Kan ni tänka er att precis efter jag har haft min avskedsmiddag så får jag reda på min placering. Måste säga tack till mina fina vänner som var här igår. Ni är dem bästa. Tack för ni hjälpte till och för de fina presenterna. Fick en present som endast får öppnas när jag har hemlängtan. Så den kommer ligga i mitt rum typ hur länge som helst utan att jag får veta vad som är i den. Tänk om jag glömmer bort den till slut?
De nästkommande tio månaderna kommer jag att bo i Kentucky. Jag känner redan på mig nu att det kommer bli ett grymt år. Taggad till tusen.

Nu är det packning som gäller. Och tack igen Felicia för den snygga designen, bästa!!


-WEHEARTIT


Kommentarer
Postat av: Linda Tysk

Sv: Ja jag åker med EF jag med :) Vad kul!:) Hoppas jag får en familj jag med då snart!:)

2011-07-24 @ 22:30:37
URL: http://lindatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0