Utmana mig själv

Det känns så overkligt. Att det jag har längtat efter, min dröm, att lilla jag ska få uppleva allting. I höst är det två år sedan jag skrev min high school year ansökan till EF. Om drygt en vecka ska drömmen uppfyllas. Det är mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud. Det längsta jag har varit ifrån min familj är tre veckor. Men tio månader klarar jag, inga problem. Det jobbiga är bara att lämna alla. Jag vet att mina vänner kommer finnas kvar när jag kommer hem, och gör dem inte de så kanske det inte var en riktig vän trots allt. Så är det alltid oavsett, vänner kommer och går. Vilket lär bli väldigt tydligt för mig själv nu. Kommer lära känna mig själv ännu mer och bli mer självständig.

Längtar till att få träffa min värdfamilj som verkar helgullig!! Under Y:et ligger Somerset där jag kommer bo i! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0