29 november

Måste berätta om en rolig grej idag i skolan. Som ni vet så beter sig en del (de flesta) som på filmerna och ja en kille som är alllaaaaa tjejers dröm. Typ. Som alla älskar att flörta med. Ja idag på lunchen så säger han till mig av alla tjejer jag pratar med här i skolan så är Anna den enda som inte flörtar med mig. Lite lätt besviken. Haha! Idag var en bra dag i skolan. Fast pallar inte med matten har inte tid att träna och plugga alls. förstår inte varför dem inte har samplanering här alls. Funderar på att droppa en till matteklass. För tutoring lektionerna är när jag har träning och jag är inte i skolan tillräckligt tidigt på morgnarna för att hinna få hjälp. Och ändå så åker jag skolbussen. Pallar inte med matten här ja det är fan svårt. Det jag lärde mig förra året ettan i gymnasiet lärde sig dem de här när de gick i sjuan. Efter lite? Nja asmycket. Så ja kanske inte så konstigt att jag kämpar med det. Äter inte världens bästa mat härborta och har inte tid heller vilket bidrar till sämre fokus och prestationsångest på träningarna. Skulle aldrig palla med tempot hemma med dem här vanorna säger jag bara. Äh ska plåga mig själv innan jag lägger mig byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0