Första dagen igen

Igår var första dagen på den nya terminen. Det kändes verkligen som första dagen igen.. Skillnaden var att jag känner fler människor och hittar i skolan. Och så hade jag faktiskt roligt. Är ganska glad att jag inte har några sophmoresklasser jag måste ta den här terminen. Juste, först gick vi till våra Homeroom och fick våra nya scheman. De hade bytt en av mina lärare i arts/humanity och så äntligen bytte de ut min biologi kurs!!!! Så nu ska jag byta den till idrott. Jag är väldigt glad att jag känner och känner igen en del i mina klasser och juste har bara en klass nu med en annan utbytis. Förra terminen hade jag fyra av fem klasser med andra utbytisar. Och idag är jag ledig!! Men måste gå nu så skriver mer om min vecka senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0