Happy halloween

Fullspäckad halloween helg men har faktiskt inte varit på en amerikansk halloween fest. Tyvärr hade varit roligt men funkade inte just nu. I fredags var det bland den näst sista fotbolls matchen. Vi mötte en skola som är bland den bästa så alla trodde att vi skulle förlora och ja, det var jämnt i de två första halvlekarna men vi vann med 26-13 till slut!! Så tror vi har en eller två matcher kvar nu. Det går sjukt bra för warriors nu!! Matchen slutade halv tolv på kvällen så det var den senaste matchen också pga att det var två skolor som spelade före oss. Sen så åkte jag meg och brit till walmart så jag kunde köpa schampoo, balsam etc. Därefter åkte vi hem till dem, jag duschade och sen somnade vi vid ett två tiden. I lördags gick vi upp vid nio fixade oss, åkte hem till mig då min värdmamma skulle fixa brunch till alla oss. Men när vi stiger in genom dörren säger hon jag ska åka till affären någon som vill ha något från burger king? Haha så det blev chicken nuggets till frukost. Sen åkte vi till Whitley city. De hade ett youth rally, återförenings service för alla som var på youh camp i somras med new life church. Var ganska intressant att höra unga killar preach om deras liv och varför de är där dem är idag. Det är sån stor skillnad från hemma. Försöker att anpassa mig så mycket som möjligt men det går inte fullt ut. Jag accepterar och respekterar allt här men känner mig inte riktigt att jag får det tillbaka ibland. Vilket är jobbigt psykiskt och mentalt. Sen så åt vi på back yard, åt en Hawaii kyckling hamburgare med våffel fries yumm! Därefter tittade vi på en skräck film. The kids on the cornfield eller något, den var askonstig och bara skum. Efter det åkte vi till Fergusons haunted house och ja trodde jag inte skulle komma ut levande!!! Riktiga knivar, motorsågar allt i en gammal nedlagd skola. Efter det åkte vi hem till mig hämtade mina saker eftersom det var guys night hemma hos oss. och tjejerna hängde hos en tjej från kyrkan. Så jag och brit hämtade mina saker äkte till donken för nattmat=mc flurry oreo med karamell sås! Sen hämtade vi upp meg och åkte hem. Somnade när vi kom hem till dem och på söndagen var det kyrka på morgonen. Sen åkte vi till gold star chilli och åt. Åt kyckling stripes, pommes med sås för 28 kronor!!! Ingenting för en lunch. Sen åkte vi till walmart och sen hem till dem igen. Hängde och fixade lite inför halloween. Därefter äkte vi till kyrkan igen och efter det så hade vi middag där. Och såklart har jag knappt tagit några foton i helgen. Glömt kameran hemma... Och idag var det skola igen. Såg klart på cinderella man i us history. Sjukt bra film. Därefter skulle vi skriva en 3.8 paragraf uppsats. Har faktiskt skrivit två såna nu i us history och resten multiple choice test. I third block fick vi godis av vår lärare. Och mer godis på lunchen. Smart som jag så åt jag chocklad.. Lite för mycket. Hej laktosmage!! Men det är bara halloween en gång. Sen så i fourh Block jobbade vi på våra study guides inför provet imorgon. Seriöst svara på 25 frågor tar inte en timme och tio minuter när det är multiple choice men gotta Love it!! Sen så rullade engelskan på också. Hade vikarie. Vi jobbade på förberedelser inför acat provet i mars. Fett onödigt för alla kopierar bara varandra. Jag med för jag fattar ingeting, den engelskan är sjukt svår men annars går allting bra. Efterskolan när jag precis steg på bussen smsar Megan mig och säger att jag ska gå till parent pick up. Blev glad, slapp bussen!! Courtneys mamma skjutsade hem oss och vi hängde hos Megan. Åt lite lunch skypade med mamma och pappa, och sen åkte jag och brittany till henne moster. Därefter hem, fixade mig och sen var det dags att dela ut godis i kyrkan. Var jätteroligt att dela ut godis till alla små söta och stora (mindre) söta barn. Vi hade också en bonfire och till slut var jag för trött så gick hem halv nio. Så nu har jag bara segat på mitt rum, städat lite, vikt tvätt, pluggat och nu ska jag borsta tänderna och sen välja ut något att ha på mig imorgon i skolan sen är det goooooood natt. Måste ladda inför träningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0