Medan alla har haft höstlov hemma har jag:

  • Haft finals för första gången. Det gick helt okej bra.
  • Umgåtts mycket med megs och brit
  • Ätit pizza tre gånger i rad
  • Ätit mcdonalds goda frukost, som är way much better än hemma
  • Vrickat ankeln så hela min fot är svullen
  • Umgåtts lite med utbytisarna
  • Fått bra betyg överlag, har tre eller fyra A och de andra B
  • Tränat varje dag förutom i måndags
  • Ätit massa halloweengodis
  • Pratat mer på lektionerna
  • Såg världens coolaste regestreringsskylt idag med texten "LIKEAG6"
  • Lärt mig att jag sitter vid de "coola elevernas" bord på lunchen
  • Lärt mig vilka som är de populära och mindre populära i skolan

Nu ska jag sova. Vi ska upp tidigt imorgon fixa massa inför en cheertävling som ska hållas i våran skola. Vi ska uppträda lite i mellanpausen eftersom att det är en tävling för lågstadie lag. Senare ska jag hem till Lynn och på söndag är det lag foton och indviduella som även kommer läggas upp på skolhemsidan. Nästa vecka kommer bli grym. Nya kurser, ledig på tisdag, massa träningar och ska försöka ha mer tid att umgås med mina cheervänner.


BTW!!! Idag har jag varit här i exakt tre månader. Tänk att det går så fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0