Svar

Violet om Sista fotbollsmatchen:
Hej, jag ska åka till USA nästa år som utbytesstudent och vill verkligen bli en cheerleader, men har hört att det är jätte svårt att bli uttagen så... Hur blev cheerleader? Hade du tränat det innan du åkte till USA? :)


Svar: Hej du! Njae alltsa cheersasongen borjar ju i April/Maj har borta sa ja lite efter ar man nar man hoppar in i mitten av sasongen. Jag trodde det skulle vara svarare att komma med i laget men jag hade san tur att min vardmamma hade pratat med coachen och Brit tranade ju med SWHS cheer innan sa jag fick val lite fortur. Det ar lattare att komma med om lagen inte ar sa toppade, fast sen beror det pa vilka skills du sjalv har. I min skola har vi bade JV och Varsity. Om dem bara hade haft Varsity sa hade jag kanske fatt trana med dem men inte tavla. Men svart tror jag inte eftersom jag borjade direkt nar skolan borjade men sen efter ca en manad sa hoppade en annan utbytis in som inte hade nagon erfarenhet alls. Sa jag tror var coach har latit oss cheera for hon vill att vi ska fa uppleva high school cheerleading. Ja jag har tranat cheerleading sen innan sa for mig var det inte sa svart att komma in, det anda ar att vanja sig vid deras detaljer och sant som gor det "dem".
Sa jag tror att vissa skolor ar snalla och vill att man ska fa prova pa sporter som utbytis sa det later an trana och tavla med dem(: Hoppas du fick svar pa din fraga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0