Thank you!

Justinsigrun ([email protected]) om Love life: I really enjoyed my visit. A great site

Svar: Thank you!! I appreciate it very much.

Malin om 31 oktober: Hej tjejen! Jag vet precis hur du känner, var i din sits förra året. I början tyckte jag att amerikanerna kunde vara extremt påfrestande eftersom de är så anorlunda än oss svenskar. Det tog några månader men jag hittade vänner som jag trivdes bra med och som gjorde det väligt jobbigt att åka hem till Sverige! Så du ska veta att du inte är ensam och tar vara på tiden du har för du kommer snart vara hemma i Sverige igen. Hoppas att resten av ditt år blir superbra :)

Svar: Åh tack din kommentar fick mig att må bättre! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0