?

Har verkligen börjat tänka till de senaste dagarna. Vad vill jag göra med mitt liv? Har alltid haft höga krav och mål som jag strävat efter. Men jus nu så känns de som att allt står still. Går dock inte att undvika tankarna när de alltid finns i min vardag. Som små tecken på vad jag ska göra. Vill plugga direkt efter men samtidigt vill jag bara ta ett eller två år och jobba, resa och sånt. För första gången på länge jag inte vet vad jag ska göra längre. Känner mig pressad hela tiden fast jag inte borde. Kanske för det är så mycket snack om sånt här hela tiden. Har inte tänkt mig att utbilda mig i Sverige. Helst i USA men college är så svindyrt så någonstans inom Europa då. Eller ska man jobba som reseledare i några år? Borde inte ens tänka på sånt här men eftersom det är jämt i vardagen här så ja känner mig pressad. Vet ju inte ens vad jag vill göra när jag kommer hem. Antagligen byta skola, vad gör jag med cheerleadingen? Jobb? för många frågetecken. För lite svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0