1 September 2011

10.55 PM
Min dag:
  • Brande mig nar jag tog ut min tallrik med varldens godaste havregrynsgrot med cinnamon apple smak. Det nyttigaste jag atit hittills och som jag inte mar daligt av.
  • Insag att jag bara hade 30 % kvar av mitt batteri nar jag val satt pa skolbussen. Fick lite halvt panik men den overlevde dagen. Med tanke pa att man inte far anvanda mobilen i skolan, fast det gor jag anda. Annars skulle jag verkligen fa angest och kanna mig isolerad.
  • Efter tredje period insag jag att jag tappat mitt orhange. Alltsa ar verkligen expert pa det. Ett av mina favvis orhangen ocksa.
  • Fick mitt tredje A i biologi. Dessutom sa brydde sig lararen knappt om Cell uppgiften, typ bara att vi hade gjort den. Och sa sager Brittany till mig hon gor alltid samma sak varje ar far uppgifter att lata som pa liv och dod sen sa bryr hon sig inte, sa hade val inte behovt gjort den uppgiften. Juste var tvungen att stalla mig upp och visa den for klassen, trodde jag skulle skammas ihjal, men alla ba oooooh she is so cute och tyckte att min cell var jattefin, haha.
  • At skollunch for andra gangen, men alltsa den ar inte god. Men kan inte ata bars varje dag heller. Fattar inte att det ska vara sa svart med lunchen har borta?
  • Fick skjuts av K's nana till traningen som ar vaaarldens gulligaste. Hon ser alltid till sa vi far nagot att ata innan traningen. Ibland ar det donuts, dubbel cheesburgare, capri-sun, gatorade och massa chiiips. Kanske inte den basta traningsmaten men vem tackar nej liksom.
  • Insag att bade M och K hade sett mitt orhenge vid the bathrooms eftersom de hade lunch efter mig. Men ingen plockade upp det, haha inte for att dem visste att det var mitt. Men aaaah angest, orkar inte. Ganska lojligt hur daligt man mar av ett bortappat orhenge. Men det var ett av mina favvisar.
  • Kollat pa min forsta amerikanska volleboll match. Larde mig ocksa att killarna kommer endast for att titta for att tjejerna har spankies. Typ briefs. Sa dresscode galler verkligen bara i skolan sen ar det typ fritt fram haha, ne men ni forstar.
  • Atit en jatte god glass med brownie och caramel bitar fran DQ.
  • Visade M mina latar pa min mobil och hon blev sa forvanad och baaa yeees it is the same songs like here!! Det var jatteroligt haha.
Idag ar det den 1 september och pa sondag har jag varit har i en manad. Kan ni forsta det? Hur fort har det inte gatt? Sa antar att det ar vanligt att ha tankar som, varfor har jag gett mig in pa det har, kommer aldrig klara det har, vad tankte jag med egentligen. Tror att alla utbytesstudenter har handskats med sana tankar nagon gang. Det ar inte hemlangtan utan mer till vanner&familj. Fast saknar dock lokaltrafiken, kanner mig lite isolerad utan den. Hatar att airconditionen far det att kannas som vinter inomhus. Hatar att det inte finns nagra sidewalks. Det ar fett roligt for forra lordagen sa gick vi typ 100 meter innan M ba ah nu har vi gatt fett langt kan vi inte vanda tillbaka till bilen.
Har sa mycket att se fram emot de kommande veckorna och aret i allmanhet. Plus ett stort beslut. Om jag ska aka till Hawaii eller inte. Kommer hem en vecka innan Hawaii resan ar fran Florida sa vet inte riktigt. Sen vill jag umgas sa mycket som helst med mina amerikanska vanner. Men Hawaii, aaaaaaaaaaaaah vill verkligen dit.
Imorgon ar det picture day! Sa den har manaden kommer sakert kosta lika mycket som forra. Ska kopa bilder, nya cheerskor(far inte ha samma ute som pa tavlingar) och gymkort. Maste gymma, eftersom man knappt gar nagot har. Det roliga ar att ungdomarna tycker att vi gar tillrackligt mycket i skolan. Fast jag vill liksom trana pa riktigt och inte bli lat och fet under det har aret. Skulle fa panik da. Nej gymmet med Brittany sa ofta vi kan. Och imorgon ar det helg! Underbart.

Kommentarer
Postat av: Ariel

Hey Anna! i just read your sept 1 entry and i thought i was truthfully the most honest description of a in this town! i thought it was great!! haha

2011-09-02 @ 06:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0