2 September 2011

Trivs bättre i High School för varje dag som går faktiskt. Träffade en kille som kommer från England men bor här i Somerset nu, blev typ jätteglad att det är en till Europé här. Vet inte varför haha men det känns som en trygghet att det är några fler från Europa här borta. Älskar också att jag kan prata svenska med Anette, vet att det inte är bra men alltså ibland måste man ju bara. Har väl börjat prata lite mer med folk här också. Fått höra att folk tycker jag är blyg, men alltså känner jag mig mer bekväm pratar jag ju såklart. Lär mig nya saker varje dag i skolan och om hur det är att leva som amerikansk tonåring.
Fick skjuts till skolan av min bästa värdmamma och Brittany hämtade upp mig så åkte vi till Kings Buffe. Åt nog tillräckligt för resten av månaden. Sen har jag hängt här hemma med min värdfarmor och hennes barnbarn. Skypade med Emelie och Elin i typ två timmar. Saknar att se dem varje dag, men men skype duger väl.
Imorgon ska jag upp jätte tidigt, för jag och B ska till thaa gym och bränna fett. Sen ska jag skypa med Martinisen och kommer väl antagligen försöka störa Felicia också. Sen ska jag lära känna alla utbytisar från min skola lite mer. Det är typ flera stycken som jag aldrig sett. 
Alltså fattar verkligen inte men jag går inte och lägger mig överdrivet sent på helger eller vardagar men ändå är jag som en zombie varje morgon och sover minst 12 timmar på lördagar och söndagar. Är typ helt slut hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0