5.23 PM

Sooo what have I been up to lately? Jag har hangt med min vardpappas asskona kusiner hela helgen. Tranat, varit i kyrkan och atit mexican food hela helgen. Det ar nog mest populart har, mexican food. Alla alskar det och det finns hur manga mexican resturants everywhere. Eller bara fyra i mitt omrade sa min vardpappa men det ar manga. Alltsa blir mygg, ticks biten hela tiden har hatar verkligen det min ankel ar stor som ett klot nu. Det ar ju jatte roligt.

Ar astaggad infor helgen iaf, ska hjalpa nagra vanner att flytta. Ska bli sa kul att hjalpa dem inreda!! Dessutom flyttar dem narmare mig sa kan hanga dem annu oftare. Sen sa ska jag och nagra vanner aka till Lexington och shoppa!

Men maste dra nu ska ata och sen trana. Byeeeee

PS. Mina vanner dar hemma vi ar efter i tiden inte fore. Nej klockan ar inte halv sex pa morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0