Hatar läxor

19.28
Bara för att jag är ensam just nu så längtar jag hem. DUMMA LÄXOR som ska typ ta över ens liv. Tack för ostrukturerade lärare och dumma prov som inte ens räknas för mig. Men jag vill inte få ett C så måste plugga ändå.

Sov över hos B till idag och om vanligt så var vi sena till kyrkan, sen så skypade jag med mina föräldrar, åkte till köpcentret och träffade flera utbytisar sen så åkte jag hem igen somnade, vakande en timme senare och då gick jag tillbaka till kyrkan.

Imorgon så börjar Spirit week och först up är lumberjack/camo day. Jag och Syd klä ut oss i camoflage kläder men jag vet inte riktigt hur det ska gå för köpcentret har stängt, vi har ingen bil och jag måste plugga.

En skolvecka kvar sen så är det höstlov!!!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller med om detta med läxor.. Blir galen, de känns som om ingen lärare tar hänsyn till att man har andra klasser med. Och nästan allting är due dagen efter!!!!

2011-09-27 @ 02:07:42
URL: http://amandasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0