Lite tankar

-WEHEARTIT
10.10 PM
Kanns lite trist att man missar sin mosters 50 ars fest, min basta kusins fodelsedagsfest, inte fa traffa tjocka slakten som for en gangskull ar samlad. Vilket hade varit sa roligt eftersom jag knappt kommer ihag nagot fran sist jag traffade alla. Suger att missa allas fodelsedagar, allas 18 ars dag och det suger att missa allas studentskivor. Det suger att jag inte far ga ut nar jag fyller 18. Onskar jag kunde vara hemma dem dagarna och sen aka tillbaka hit. Vet inte varfor men funderar lite pa det har med skolan nar jag kommer tillbaka, om jag ska fortsatta i Jensen eller inte. Vill skaffa mig ett jobb, ga i skolan(regelbundna tider) och hinna trana eller va tranare. Halvdagarna tar verkligen pa ens krafter men tycker att sjalva skolan ar jattebra. Fast eftersom jag borjar nya gymnasieskolan kanske det inte spelar sa stor roll.
Hatar att vara ensam for det ar da jag tanker for mycket. Speciellt pa vagen till och hem ifran skolan om jag aker skolbussen, da lyssnar jag oftast pa musik vilket far mig att sakna allt hemma. Ganska dumt men orkar inte prata med nagon halv atta pa morgonen och pa vagen hem somnar jag typ sa lyssnar alltid pa musik da.
Forutom det sa ar life pretty sweet over here!! Onskar ni kunde fa uppleva min vardag har borta. Ganska svart att formulera sig och beratta via en blogg men men. Nu ska jag sova. Imorgon ar det skola-lamna in min fula 3D cell, plugga lite till US history provet pa fredag samt english words, traning och sen titta pa min forsta volleyboll match. Heja warriors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0