Skoldagarna

5.35 PM Det är lite ovant fortfarande i skolan. Stör mig fett mycket på vissa. Stör mig på systemet, stör mig på alla regler, känner mig som en liten barnunge som inte får göra något utan mammas tillåtelse, stör mig på att skolan är så lätt fast ändå svårt, stör mig på att jag inte kan slappna av och va mig själv, stör mig på att jag hela tiden måste tänka på att inte svära för någon kan ta illa upp, stör mig på att jag inte kan vara ironisk, prata när jag vill, ställa frågor till lärarna utan att de tror man är dum i huvudet, stör mig på att man lär sig så här är det ifrågasätt inte läraren. Jag har väl anpassat mig en hel del men känner att man måste hela tiden gå på tårna så man inte gör någon besviken,= känner inte att jag kan vara mig själv ibland, eller nu ljög jag. Är aldrig helt mig själv i skolan känns de som. Hatar att allt ska va så komplicerat, eugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0