Summer


-WEHEARTIT

Hösten är på väg och snart har jag varit här i två månader. Saknar sommaren väldigt mycket, men samtidigt så har jag nästa sommar att se fram emot. Fast ändå inte för det betyder att mitt utbytesår är slut. Det positiva är att när sommaren kommer så har jag klarat det.

Lär mig nya saker här hela tiden. Det är verkligen en småstad, alla vet allt om alla och rykten sprids lika snabbt mellan ungdomar som vuxna.

Imorgon har vi bortamatch, är astaggad för då åker vi skolbuss dit! Sen så på lördag ska jag till Gatlingburg, TN igen. Vi ska till det stora aquariat, shoppa lite och äta krispy creme donuts!!

Nästa vecka är homecomming week vilket betyder att vi klär ut oss hela veckan. Tror de tog bort jersey shore temat för det är för slampigt. Så det är lumberjack day, ducktape day, disney day, toga day för seniorrs och resten av oss är warriors( det är skolans maskot indianwarriors, då har vi orangea och blåa kläder) och sen så är det något mer men kommer inte riktigt ihåg. Nästa fredag är homecoming och homecoming dance. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0