Svar:

Jessie om Svar: Hej igen, nej jag tränar inte Cheerleading. Jag vill gärna börja men har inget lag i närheten.... Däremot så har jag gått på gymnastik. Är du flyer elr base? Kan du köra typ flickis och salto och sånt? :)


Mainbase hemma i Sverige här borta är jag sidebase. Men bygger på samma sida som hemma eftersom vi bygger på vänsterben hemma och höger här. Jag har en flickis, men hoppas på att utveckla mina volter här!!

sibel om JV CAMP: Hej anna hoppas allt e bra med dig!! Va roligt med Cheerleading! kom igen nu vill se lite bilder på hur du lever där borta! Be careful!

Hej Sibel! Jaa det är det verkligen, hoppas du har det bra hemma. Jaa är jätte glad för att jag får träna det här, haha jaa jag är lite dålig på det där med bilder..såg att din kissmisse är borta, hoppas ni hittar henne snart! Och jag vill höra hur det går med din USA resa och om du börjar träna Cheer när du åker hit!!  

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Vad fin blogg du har! :)

2011-09-12 @ 23:07:57
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0