En vanlig dag


Har precis fatt nya varsity skon!! Eller ny och ny den kom ju ut forra aret, tror den heter inspire cheer. Ser ut som Nfinity Evolution typ, och just nu har jag Nfinity Passion. Sa no big difference men de har mer stotdampning sa det ar bra!!

Min dag har varit bra, lite irriterad idag i skolan dock. Men annars ar det bra, alltsa eftersom jag inte pratar sa mycket i skolan blir jag ju glad nar folk forsoker prata med mig men irriterrad nar andra avbryter och tranger sig pa. Usch, nej Anna ska aldrig fa uppmarksamhet alls. Blir ocksa jatte glad nar nagon hamtar eller lamnar bocker at mig, det ar sa gulligt av folk! Eller ja det ar val mest killar som gor det at mig men det ar jatte gulligt!!

Var pa en field trip idag, som varade i 30 minuter sen akte vi buss fram och tillbaka sakert lika lange, nodvanligt? ne..

Sen sa fort jag sager en svordom blir alla helt utom sig. En kille highfivade mig idag och vissa typ ba aaaah thats so cute typ haha. Fast antar det ar bra att folk inte tror att jag svar alls. For sa fort nagon svar har sa panikar lararen, det ar ratt sa kul faktiskt. Fast jag har inte svurit i narheten av en larare men vissa andra gor haha. Det tar de typ pa liv och dod. Juste en av mina klasskompisar har blivit reglerad av skolan pga att han svor at en larare, man ba halla. Men ja har ar det inte sa bra men jag tror att lararna missuppfattar eleverna ibland faktiskt, men men. Trakigt for nu ar biologilektionerna mycket trakigare.

Juste det blev nastan brak pa engelska lektionen ocksa, alltsa hogstadie brak ni vet nar man retar nagon och sa far den spel till slut, ja skillnaden var att det inte var riktat mot personen som freakade ur, sa forstar inte varfor man bryr sig om man inte ar den personen som det var riktat mot. Varfor ens bry sig och bli sa sur??

Det ar en stor skillnad hemma mot har, en del manniskor pratar verkligen om hur daligt de har det hemma och later det paverka skolan mycket mer an vad alla gor hemma. Jag vet att man aldrig vet vad ens klasskamrater gar igenom hemma osv osv osv osv, men alltsa det ar lite mer som eh gar inte ens att jamfora men som Felicia sager mellanstadiet. Det kanns som det i skolan. Dessutom hatar jag att bli behandlad som en trearing i skolan och lararna tror typ man ar efterbliven ibland, men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det ar jag ocksa verkligen.

Traningen ar asrolig, det ar nog bland det basta!!!

Nu ska jag duscha och sen lagga mig, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0