Snowdaaaaay


Har haft en bra helg. I fredags så var jag barnvakt och hjälpte till en massa. I lördags så skjutsade min värdmamma mig till baxters där jag mötte upp Lynn. Vi satt där ett tag och åt frukost. Sen gick vi till en frisörsalong och båda klippte håret. Bokade även tid för balen. Sen så gick vi till gallerian, gick runt lite i affärer och det slutade med att vi såg The Vow, världens mysigaste film, som en modern the notebook. Efter det åkte vi hem till henne och väntade tills en kompis hämtade upp oss. Så åkte vi ut till nancy och hängde med utbytesvänner. Och idag har jag skypat nästan hela dagen. Och juste det snöar!!! så förmodligen kommer vi att ha en snödag vilket betyder ingen skola imorgon! Juste kanske ska till några vänner ikväll, sleepover med mina favvo cheerleaders.

byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0