High school..

...säger bara att det aldrig slutar att chocka.

& imorgon ska jag på field trip till University Of Cumberlands. Ska bli roligt att få se hur det är att gå på college.
Sen är det knappa 25 dagar kvar tills vi åker till FLORIDA!! Därefter så börjar jag tennis, det ska bli riktigt roligt, få lära känna nya människor också, eller har redan pratat med en del men känner dem inte än. Och eftersom tennisen börjar i slutet av Jan så missar jag dem första två veckorna, fast det gör inget för det är då dem har kondis träning. De topp 6 bästa är dem som spelar matcher så förhoppningsvis är jag inte duktig vilker resulterar i att jag bara behöver träna :D

Just nu är jag lite lat, antar att jag är trött efter träningen. Så ska hänga med min värdfarmor,
LOVE
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0