Everyday

Ibland känns det som att tiden här går läskigt sakta men på ett sätt läskigt fort. Kommer ihåg ibörjan hur jag räknade ner dagarna tills New York. Och hur långt borta Nationals var, om 30 dagar står vi där på mattan och DISNEY!!! Hörde idag att dem stänger ner hela DISNEY en dag för alla oss cheerleaders!!!! Förstår ni hur amazing??? Kommer bli så sjukt galet, är så himla taggad. Efter det så är cheersäsongen slut, usch. Vill inte att det ska ta slut :( Sen blir det gym varje dag som tur i fifth block. Men kommer sakna att cheera så himla mycket:( Bläää, känns som ett stort kapitel av mitt utbytesår håller på att ta slut inom en månad. Trots det har jag väldigt mycket att se fram emot i dem kommande månaderna, umgås mer med mina vänner, shoppa inför prom!!, sleepovers, tennissäsongen,värmen kommer tillbaka, förlänga naglarna! Eftersom jag inte kan tävla med lösnaglar och det är så otroligt billigt här, sola, ta graduation,umgås med vänner ännu mer och med min värdfamilj, sen är det nästan dags att åka hem.

Ser faktiskt fram emot att komma hem. Som Patrick sa till mig, om jag bara hade fått åka hem en vecka och ladda om åka tillbaka och köra igen. Hade varit så himla underbart om jag fick åka hem och träffa alla ladda om och komma tillbaka hit igen. Vet inte varför men känner att jag saknar Sverige, jag är inte hemsjuk men jag bara saknar allt som har med HEMMA att göra. Och saknar alla mina vänner så himla mycket, gaaah förstår inte hur jag har klarat mig så här länge utan att träffat någon hemifrån. Kan ha med att göra för att Kentucky är väldigt annorlunda från resten av USA också, vet inte riktigt men känner att jag behöver vila upp mig en vecka eller iallafall komma härifrån för ett tag för att sen komma tillbaka. Helt sjukt hur mycket jag uppskattar allting hemma så mycket mer. Trodde aldrig att jag skulle någonsin sakna allt hemma, men det gör jag.

Beställde min bildbok igår så inom en vecka så kommer jag att få hem den! Och juste beställde ett par hollister jeans och shorts när det var jullrea och dem skulle ha varit här för typ nästan två veckor sedan. Kollade på orderhistorien och ja man kan säga att dem har varit runtom i halva USA tilloch med i KY sen blev dem tillbaka skickade för det var feladdress på dem, så ja vi får väl se när dem kommer hit. Förhoppningsvis snart annars kommer jag maila dem och försöka få dem att se till så de shippas till rätt address.

Imorgon är det skolaaaaa, i vanlig ordning, sen träning och sen ska jag, britt och min värdmamma laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0