Warriooooors


Kom precis hem ifrån Princess & Diva day, så hela dagen har spenderats at la thaa cheer building. Det var sjukt lyckat och i slutet så körde vi igenom progget. Imorgon ska vi åka till Morehead på en expooooo, så otroligt taggad! Så idag kör jag på att stanna hemma och vila mig inför imorgon. Eller runt halv tolv ikväll kommer Brittany för att hämta upp mig, ska sova över hos dem eftersom Michele deras mamma skjutsar oss dit. ÅH, kommer få se så många talanger imorgon, kan knappt bärga mig. Fast har sjukt mycket prestationsångest inför imorgon, har aldrig haft så mycket press som imorgon. OMG säger jag bara. Håller tummarna.

Det här ska jag hinna med innan halv tolv ikväll:
Baka en saffranskaka
Duscha
Packa
Göra klart min bildbok och beställa den, wiiihooo

Har två timmar på mig så det är bara att köraaaa. BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0