11.50 PM

Idag har nog varit bland de bästa dagarna här. Alltså säger bara att high school är verkligen som på filmerna. Det är sjukt roligt men samtidigt lite galet. Börjar väl känna mig mer och mer bekväm men inte helt än. Idag i Third block fick vi betyg i att färglägga en blomma, orm osv ja olika mönster. Om du hade färre än tio färger så får du inte extra betyg för det. Ganska konstigt att få betyg i att färlägga... Sen på lunchen så fick jag höra att fotball spelarena snackar inte med alla de är som i filmerna verkligen och sa att de är inte lika accepterande här som andra ställen i USA, och att de inte skulle snacka med vissa för ganska roliga orsaker. Sen så ba men dig gillar vi för du är utländsk och jätte rolig haha. Så antar väl att de är bra om de snackar med en. Ni vet ju att fotball spelare har mest respekt i skolan haha. Men ja de är ganska ytliga och dömande, så är glad att inte man är på deras hatsida. Kom precis hem från min första homegame och tyvärr så förlorade vi med en poäng men den mest spännande matchen jag sett hittills!! Fast ja jag gjorde bort mig lite men under matchen så kastade vi ut mugghållare och tshirtar och den hörde jag några killar peka på mig och ba heey det är hon som kastade så bra haha! Imorgon ska jag hänga med några vänner, middag, filmer, stunta och lära känna dem ännu mer!! Godnight!

Kommentarer
Postat av: Roger & Maria i Bohus

Hej Anna!



Det är verkligen jättekul att du har kommit igång och att allt verkar gå så bra. Vi hälsar från Sweden så jättemycket och önskar Dig all lycka!

2011-09-17 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0