Dem kommande månaderna

Ser fram emot det här:
7januari princess and diva day med laget samt en överrasknings fest för en i laget som fyller 18.
8 januari Exhibition på universitetet morehead. Uk och morehead cheerleaders kommer även uppträda. Så taggad!!
14 januari kapos region tror jag. Qualifier to kapos state som är i februari 21 Januari snowball competition
22 januari exhibiton
9 februari åker till Florida i 6 dagar för att tävla nationals i Orlando!! Disney worlds!!!
18 februari kapos state
25 Polar Bear plunge.. Antagligen en tävling eller exhibiton/uppvisning.

Däremellan är det träningar varje dag samt två till tre basketmatcher varje vecka. Sen så slutar Cheer terminen:( så är rätt så upptagen hela januari och februari. En vecka efter terminsavslutningen fyller jag år. Ska passa på att gå på tennis tryouten eller träna gymnastik. Har inte riktigt bestämt mig än. Efter det så har jag springbreak. Inga planer än. Därefter typ två månaders skola kvar sen kommer jag hem igen!!! Juste idag landade en av mina utbytis kompisar hemma i Schweiz. Efter att ha varit här i fem månader. Det går så fort! Och om mindre än två veckor åker två till varv av en av mina bästavänner här hem till tyskland. Helt sjukt hur fort det går. Men jag är säker på att vi kommer att träffas snart igen. Juste har varit här i fem månader nu.. Helt otroligt. Jag lever verkligen det livet jag alltid har drömt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0