Fullt upp

Igar kom vi fram till Somerset och da shoppade jag och min hostmom pa walmart infor ikvall da 33 cheerleaders kommer hit for att traffa mig innan skolan borjar!! Nar vi skulle kopa plastbestick,plates och cups fragade jag hur manga vi behovde och hon sa probably around 100!! Jag blev sjukt forvanad nar hon sa att det kommer runt 90-100 pers ikvall, for att traffa mig!!! Can you believe it??
Juste kopte bigpack av Aussie! Vilket vi inte har hemma. Mitt rum ar jatte fint med inslag av lila och svart. Har en mini walk in closet!!
Sen imorgon ska jag till lakaren sa jag far en physical sa jag kan trana cheer. Sedan ska vi till skolan och skriva in mig, valja kurser osv. Efter det ska vi shoppa lite som jag behover till skolan samt hot dogs som jag ska ta med till ett utbytesstudent poolparty. Det ar runt 20 utbytisar i mitt omrade samt en tjej som jag pratat med fran Norge sa det ska bli kul att prata lite svenska igen. Dessutom ska vi ga i samma skola och bada ar juniors.
Pa tisdag ska det allra sista fixas infor skolan och vila. Det behover jag. Sen ar det onsdag och da borjar skolan. Det ska bli sa roligt. Och pa torsdag ar min forsta cheerpractice. Har varldens sotaste yorkie har, Toto heter han och han gillar mig redan.

Ska val gora mig i ordning infor kyrkan nu, sa laaater.

Kommentarer
Postat av: Amaaandaaaa

åååh vad bra du verkar ha det!!! saknar dig massor hoppas du har det bäst där borta! <3 pussss

2011-08-07 @ 15:57:36
Postat av: soophie

åååh fan vad avis jag blir, vill också!! kan du inte visa lite bilder på hur du bor?:)

2011-08-07 @ 21:16:04
URL: http://folkeryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0