Sista fotbollsmatchen

Heey alla! Den här veckan har varit bra. Haft fullt upp varje dag. det älskar jag med att vara här. Ingen dag är sig lik, som vardagen gör hemma i Sverige. Fick lite hemlängtan igår när vi kollade på twilight breaking dawn. Det började med att vi åkte dit en och en halv timme tidigare för att få platser. Galet? Ja men de har inte numrerade platser som hemma på sf biosar. En del åkte redan dit vid nio och den började inte förän midnatt. Innan filmen visade dem so vanligt flera olika reklamer. Och så kommer ett vitt hus upp och den första tanken som slog mig vad åh det ser ut som hemma. Så visar sig att det är Stig Larssons triologin. Och den utspelar sig i stockholm. Blev helt till mig och skrek nästan åååååh that is my hometown!!! Till syd och Leanza för de satt närmast mig. Så börjar de skratta och de andra frågade dem vad är det och så sa dem det är Annas hemstad och så sa dem vi förstod nästan det hon var helt galen haha. Vi var hemma runt halv tre, så fick nästan ingen sömn inatt alls. Har varit en levande zombie idag i skolan. Min kompis frågade mig varför är du ledsen idag? Haha sen så hade jag matte prov i skolan.. Gick inte så bra. Har inte pluggat men ska nog byta matte kurs eftersom pre cal är typ som matte b eller c fast på engelska. Har haft träningar som vanligt den här veckan, vi fick vår musik förra torsdagen också!! Sen så hade vi peprally i skolan igår och blue&orange night för att inleda basketball säsongen. Peprallytt var lite pinsamt men det gick bra, och så var det massa tävlingar mellan alla elever som sportar och lärarna. Blue&orange night så presenterade dem alla basketspelarna, dansarna och oss cheerleaders. Ikväll är det sista fotbollsmatchen om de inte går vidare.Och snart ska jag min värdmamma och värdpappas mamma åka till ett nytt cupcakescafe! Berättar mer senare!!

Kommentarer
Postat av: Violet

Hej, jag ska åka till USA nästa år som utbytesstudent och vill verkligen bli en cheerleader, men har hört att det är jätte svårt att bli uttagen så... Hur blev cheerleader? Hade du tränat det innan du åkte till USA? :)

2011-11-26 @ 09:22:13
URL: http://violeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0