just nu

Positiva saker just nu:
Har nya klasser
57 skoldagar kvar om vi inte får några fler snödagar
Har världens bästa amerikanska kompisar
att jag fortfarande har lunch med mina bästa lunch kompisar från förra trimestern, ååååh vad ska jag göra utom dom när jag åker hem??
att jag verkligen njuter av varje sekund, försöker att ta livet som det kommer
att jag är 18 när jag kommer hem!!!!
jag älskar mitt lag här borta<3

Negativt:
att folk här dömer en för vad man tycker är roligt i livet
att folk blir arg på en bara för att man är sig själv
att jag knappt känner någon i min nya klasser, men det löser sig nog relativt fort
att jag har tre månader kvar här
att jag är 18 när jag kommer hem=vad ska det bli av med mig??? jobb? utbildning? cheerleading?
Så många frågetecken som svävar runt i mitt huvud.
jag saknar hälsosam mat så himla mycket
att jag inte kan göra vad jag vill utan att någon blir besviken på mig
jag måste hitta balklänning relativt snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0