23.09

Är jätte trött just nu. Men när jag har tid över typ på tisdag ska jag fota huset och området så ni får se. juste måste fix en ny adapter till min data för den funkar inte med dem jag har med mig. Ska fixa simkort imorgon också. Det var typ 50-60 här skulle jag tro . Det var jätte trevligt och alla är så himla snälla. Har fått en hel del frågor om Sverige, alla tror typ att jag är en ailieen eller något. Har ni mobiltelefoner? Neeeej, haha. Har ni getter? Sweden or was it switzerland? Du äter så lite. Trycker i mig tusen gånger mer mat än vanligt. Du är typ känd som en kändis. Har aldrig varit så nervös för att träffa någon förut sa en jätte gullig tjej som jag kommer träna med! Men alla är jätte gulliga här så men tycker att de säger lite roliga saker. Det är alltid fullt hus här men jag gillar det. Hoppas ni har det lika bra hemma som jag har det! Juste saknar dig med åsna!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäst för dig, åsna! <3

2011-08-08 @ 05:27:14
URL: http://much.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0