Busy day

Okej har inte fixat data sladden för de har inga här i somerset. Så jag kan inte ladda över mina bilder på datan. Så ni får vänta på bilderna. Till mamma och pappa ni måste tänka på att de är sex timmar efter här och jag har ganska fullt upp så kan inte skypa när som!!! Men imorgon på förmiddagen vid 8 och på efter middagen vid fyra fem tiden kan jag skypa. Och nej jag har inte shoppat massa onödiga saker. Poolpartyt var trevligt snackade med Ebba och Julia från Sverige hela tiden dock haha. Men det var skönt att prata svenska igen, trodde inte att man kunde sakna det. Imorgon ska jag träna för första gången här! Och så måste jag till skolan igen för de gick inte idag. Juste skolan är sjuuuukt stor om man jämför med plutt Jensen norra. Går inte ens att jämföra. Var på walmart för tredje gången på de här tre dagarna. Älskar det! Dem har vekligen allt. Till och med skolans kläder. Nu ska jag fortsätta va social med B. Så hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0