De senaste dagarna


Cheerleading. Träffat flera utbytisar. Ätit världens sötaste och små cheesburgare från Krystals. Subway. Plugga. Failat prov. Pluggat lite mer. Fått högre betyg. Blivit mer bekväm här borta. Pratar lite mer i skolan. Vet inte riktigt vad jag ska säga ibland. Ätit ute med B, A & A's syster. Lekt med vovvisarna och söta småbarn. Spindelbett. Gråtit för första gången, vilket inte var pga hemlängtan. Hade på mig skinny jeans i skolan och fick panik för spindelbettet svullnade upp ännu mer och jag mådde inte så bra. Gick till skolsyster, blev uppläxad om att man inte får ha med sig medicin i huvud taget tilll skolan. Konversationen ledde till att jag började gråta, kul att ha världens fetaste vad, får inte använda min mobil. Alltså skolan här får mig ibland att känna mig som en fånge. Ja, jag tycker det är lite svårt att anpassa mig till reglerna här.
Första football game igår, var jätte roligt förutom att jag höll på att svimma och spy flera gånger. Värme, nervositet och bettet är inte en bra kombination. Upplevt high school spirit. Gillar mitt nya lag jätte jätte mycket alla är så gulliga. Efter matchen åkte vi till Pizza hut. Pizza för fjärde gången i rad. Känns inte så jätte bra, faktiskt. Fast vill inte ens veta om jag har gått upp i vikt. Anette från Norge sa att hon redan har gått upp 15 pounds!! Alltså på typ tre veckor. Har ätit ute minst varje dag sen jag kom hit och snabbmat varje dag, haha. Har toppat lite här också, det var asroligt ju!

Ska plugga biologi ett tag till sen ska jag fixa mig och iväg för att sälja pajer. Ikväll ska jag göra något kul, vet dock inte riktigt än vad det blir meeeen en sak är säker och det är att jag inte kommer ha tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0