High school

Det är väldigt väldigt väldigt likt som MTV's serier men alla ser mycket yngre ut än på tvn. man märker att Sverige är mer frammåt i modet, haha. Det är jätte inne med fjädrar i håret, utsvängda jeans(jäääätte), bulle i ugnen, flipflops, gympapåsar, ryggsäckar, annorlunda frisyrer ja det är par överallt också. Och jag är fett konstig för att jag inte hade dressing till min sallad och för jag åt vattenmelon istället för maten. Den såg inte så god ut. Eller nee den såg skit äcklig ut. Men de flesta är jättetrevliga men alltså helt ärligt de ställer så korkade frågor att man undrar om de ens har något bakom pannbenet ibland. Såklart om man är junior och senior gillar man inte freshmen eller sophmores men flera av de som är cheerleaders är både freshmen och sophmores och de är jättesnälla och gulliga!! Det är ingen chans att jag hinner gå till mitt skåp mellan classes det är vääldigt tight om tid så har bara slängt in lite pennor dit utifall att jag behöver dem. Juste satt inte på toaletten på lunchen som i mean girls vilket jag trodde skulle hända från början. Satt med H och massa footballplayers. Sen i business Class så fick vi presentera oss och när jag sa Sweden så skrek två killar i klassrummet oooh I looove Sweeeeden and then I Love you to haha. Asså alla säger i Love u heeela tiden typ mer än vad man säger hej hur mår du och det säger dem sjuuukt mycket. Sista lektionen var english och det var den roligaste klassen för alla var fett schyssta. Det roliga var att killen som satt brevid mig hade jag tydligen träffat förut men de hade jag glömt bort så de var lite pinsamt. För han visste tydligen vem jag var haha. Och juste man får inte använda mobil någonstans, =visste inte jag så det var hela tiden folk som ba oj lägg undan den där. Så inte läraren tar den fast du är ju utbytesstudent så de är nog inte så hårda. Och angående det skolan har mer regler än vad jag någonsin haft i hela mitt liv. Har aldrig haft så mycke regler hemma ens helt sjukt. Och så har inte alla lunch samtidigt utan man äter mitt i tredje class så man har lunch med samma människor hela tiden. Under lunchtiderna kan man bara använda toaletterna som är vid cafeterian alla( det är många) andra toaletter är låsta.Juste de har slumpmässiga drogtest för de som är aktiva inom sport. Konstigt aja. Hela området är torrt vilket betyder att man inte kan köpa alkohol någonstans alls. Notera ingenstans alls. Man måste åka till andra städer för att köpa det. Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0