Min 3-D Animal Cell


Det här är då min animal cell assigment i Biologi. Så ful, haha. Sånt som man verkligen inte skulle göra i tvåan hemma. Började nästan att garva när läraren sa vad vi hade i läxa men verkar naturligt här borta. Man färglägger väldigt mycket här borta i alla ämnen. I hist/art har vi skrivit massa olika elements och principles word som contrast, lines, emphasis, movement osv och färglaggt dem och det får vi betyg i. Väldigt annorlunda. När jag visade mina cards för min lärare tyckte hon att jag hade färlaggt för lite och när jag visade henne mitt collage som vi ska göra en bok(?) av så hade jag för lite saker på också, alltså haha. Fast det tyckte inte jag, men gör man inte som läraren säger så tycker det att man inte tar uppgiften seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0