Nästan två veckor

9.02 PM High school är roligare för varje dag som går fast är inte helt bekväm i språket än. Visst skolan är mycket lättare än hemma men det blir svårare eftersom att allt är på engelska. Måste liksom tänka på hur jag formulerar mig, grammatiken är typ asjobbig. Säger fel hela tiden. Men det blir lättare hela tiden. Fast jag saknar att prata i skolan, men alltså det är lite svårt man vet inte riktigt vad man ska säga och hur folk reagerar. Dessutom är samhället väldigt annorlunda än hemma. Men jag håller fortfarande på att anpassa mig och det går bättre och bättre. Us history lektionen är faktiskt rolig, biologin är så tråkig alltså är verkligen inte en no människa, den konstiga juniors klassen är faktiskt rolig alla människor där är roliga, business law är väldigt slapp dock gillar jag inte klassen så mycket, och english tycker jag inte längre om för vi måste läsa högt och det känner jag mig inte riktigt bekväm i än. Efter skolan idag hämtade B upp mig efter skolan, det gjorde typ min dag! Slapp skolbussen med jobbiga små mellanstadiet barn som skriker och är fett jobbiga. Dessutom tar det en timme, man kan inte sitta stilla för man flyger typ av sätena när de kör och så har man typ bestämda platser. Fast det har jag inte fattat så sätter mig bara whatever. Vi åkte till sonic och åt mellis och sen åkte vi till B's college för hon var tvungen att fixa lite saker. Efter det åkte vi hem och jag skypade lite med sweden people. Sen mötte vi upp L och åt på en gammeldags restaurang. Åt världensgodaste grillad kycklingsallad och drack en jättegod raspberry lemonade. Och så åkte vi till wal mart igen. Wihi har typ varit där varannan dag,hehe. Nu ska jag väl sova är tröööött och så ska jag upp tidigt imorgon som vanligt. Är typ inte van att gå 8-15.00 har vant mig vid halvddagar. Så skola, äta med M, träna och sen hem för att plugga om Jag har något(?). Och kolla om min sladd har kommit! På fredag är det skola som vanligt, gymnastik träning med H och sen back to school bash och sen iväg till en avskedsgrej för R som snart ska iväg på college. Så uppdaterar nog igen nästa vecka eller när jag fått min datasladd. Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0