Monday August 15 2011

9.31 PM

Jatte glad tjej som for en gangsskull inte har nagra laxor! Har ju bara gatt i skolan i nagra dagar men anda.  Iallafal i lordags var vi i Lexington och shoppade massor!!! Victorias secret, Abercrombie, Macy's, Aldo osv. Hela lordagen var det varsta ovadret, har aldrig varit med om sa galet mycket blixtrar.
I sondags var jag i kyrkan pa morgonen och pa kvallen. Det ar faktiskt helt okej med tanke pa att 99% av alla invanare gar i kyrkan har i Somerset. Sen at vi middag pa Penn Station, jatte goda varma subs. Mycket godare an subways. Juste det finns ju en main street har i Somerset och det finns tva av allt, tva donken, kfc, pizza hut osv haha pa tio tusen invanare. Hemma har vi inte ens en donken.
Kom hem fran skolan vid fyra idag, akte skolbussen till och fran skolan. Det ar galet pa morgnarna och nar alla ska hem. Typ som rusningen hemma fast gula skolbussar och foraldrar som skjutsar sina barn till skolan. De har till och med en speciell parent drop off vid skolan. Nar jag kom hem gick jag ut pa en prommis med Toto, alltsa landskapet ar sa vackert har. Det ar en hastranch bakom varat kvarter och massa berg. Pa tal om berg jag har haft ont i mina oron hela tiden har och fick nyss reda pa varfor, Somerset ar pa ett berg. Sa det ar val lufttrycket eller nagot. Nar jag kom hem fran traningen gick jag pa en prommis igen med Toto, han aaaalskar mig.
Ska typ sova nu eller nagot ar jatte trott. Har kopt en data sladd sa om nagra dagar kan jag lagga upp lite bilder och sa kan jag skriva med alla bokstaver.


Godnattis pa er!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Saknar dig annis!! <3

2011-08-16 @ 20:52:48
URL: http://maddi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0