Sista sommarlovsdagen

Har atit pa KFC for forsta gangen i mitt liv. Jag och Brittany at buffe dar till lunch. Sen akte vi till Somerset Mall den ar saaaaa liten har typ inga affarer alls. Bath and bodyworks, Claire och Rue21 typ.
Valde kurser idag och jag maste lasa Biologi, blaa men skolan har typ asmycket sience classes sa jag var tvungen. Ingen idrott eller matte!!! Superskont. Ska dock lasa matte andra och tredje terminen men the guidance sa att det alla andra utbytesstudenter tycker att mattekurserna var valdigt latta, sa far hoppas pa det. Okej det var en hel del obligatoriska kurser men B sa att de flesta ar jatte latta sa det blir nog bra. Business law ar den enda kursen den har terminen som jag valt sjalv.Sa de kurser jag kommer lasa nu ar,
US History A
Biology A
Something that juniors has to take, fatta inte vad det var men ar typ art, drama, dance.
Buisness law
English 3 A

Nasta termin,
Business management
English 3 B
The junior class thing again
Acct, finance
Pre calculus A
Business and Finance classes fick jag valja sjalv och de andra ar obligatoriska.

Tredje,
Interior design
US history B
Pre calculus B
Travel and tourism MKT
Biology B
Interior design and tourism valde jag sjalv.

Sa just nu ar det bara jag och Toto hemma. De andra kommer senare och B kommer vid nio tiden. Ar jatte forkyld pga att det ar sa kallt inomhus och supervarmt utomhus. Har inte vant mig vid det annu, men har atit massa tabletter sa borde val bli frisk snart. Och det har med maten, alltsa allt ar verkligen bigsize och mycket fettigare.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej Anna, så, nu har du alltså kommit på plats. Läste först nu. Vi kom hem igen igår, efter två veckor på landet, men skall åka dit igen om någon dag. Låter som om du har många aktiviteter på gång justnu, spännande. Och skolan börjar har också. Har inte bestämt mig om jag skall skriva på engelska eller på svenska till dig (eller kanske på tyska?). Det som är mest utvecklande för dig eller det som är lättast för dig? Får se. Lycka till nu och ha det framför allt kul!!

/Co

2011-08-10 @ 00:56:16
URL: http://dailyco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0