12.54 AM

Jag vet att bloggen suger utan bilder men pa lordag ska jag till Lexington och da ska jag forsoka fixa det dar med sladden och adaptern. De ar sa sjukt efterblivna har, ingen vet typ hur man skar upp en annanas, tror inte vi har snus,droger eller tobak i Sverige. De har aldrig hort housemusik och massa annan musik som ar amerikansk. Det ar fett kul haha. Det ar jatte manga som aldrig har akt flygplan eller varit out of state. Min vardpappa tror att jag kommer ga upp 20 pounds, nooo waay. Juste tror att en tjej antagligen stukade rejalt eller brot foten idag pa traningen. Har typ hundra myggbett, man far dem sa fort man gar utanfor huset. Okay ska sova nu Brittany snarkar galet hogt i soffan, upp tidigt imorgon godnattis pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0