Osammanhangande text

Bara for det sa fick jag laxa i US history idag. Rita en bild om hur det var nar USA var uppdelat, svarta och vita for sig. Anna kan inte rita........
Juste igar hande en rolig grej, jag hade business law sa ringde telefonen och min larare sa att jag var tvungen att ga till historie classen. Saklart trodde jag att jag hade gjort nagot fel och sa nar jag kom dit hade lararen varsta serious facet, och ba Soo Anna I've heard some rumours that you have cheated one some tests. For det forsta sa har vi inte haft nagra test men blev anda fett chockad eftersom han var sa stoned faced. Men sen sa borjade han asgarva och sa har ar kvittot for yearbooken haha.

Har blivit erbjuden att aka till Spanien med skolan, pa springbreak. Tyckte att det lat jatte roligt och tankte anmala mig tills jag fick reda pa att det kostar drygt 17000. Onodigt, att aka tillbaka till Europa for sa mycket pengar. Och sa kan man aka till NY och Washington DC med skolan men ska till NY pa jullovet med min vardfamilj och DC bryr jag mig inte sa mycket om. Florida star ocksa pa schemat i februari, nationals!!! Fett taggad.
Ef har ocksa resor till DC och Florida men det blir nog inte heller av. Sa innan jag aker hem till Sverige sa har jag varit i Tennessee(ska dit igen i September), Ohio, NY, Florida, Indiana(kanske) och Kentucky.

Skolan var rolig idag, eller alltsa de klasserna dar det gar juniors ar roligast. De andra ar fett trakiga, man marker att 96 inte ar som 94or.
Pa lunchen idag sa var det nagra juniors som fick flera freshmen att flytta pa sig for att de skulle visa att de ar nagot. Haha High School, typ som pa filmerna. Helt sjukt, dessutom far bara seniors sitta ute och ata lunch. Assa halla. 
Det ar jatte manga som bryter mot dresscoden men inte aker fast, alltsa jag kan inte ga i samma klader hela tiden, far panik.
Fick skjuts hem efter skolan, bytte om och sen at jag och M lite mat innan traningen. Fortfarande tycker alla att jag ater lite. Men eftersom att det jag ater onyttigare har sa blir man mattare snabbare och ater mindre.

Traningen idag var typ den roligaste hittills. Kanns som att jag borjar anpassa mig mer och mer for varje dag. Juste angaende skolbussen ska ta en annan imorgon som tar kortare tid. Nu byter jag en gang men egentligen ska jag inte behova byta. Och sa slipper jag sitta med jobbiga mellanstadie barn som visade sig ga i highschool haha. Fast jag ar glad for nu har jag ytterliggare tio minuter till pa morgnarna om jag inte far skjuts.

Ska val gora klart min laxa(kommer fa F, sakert kan verkligen inte rita) och sova.
Later for nu,
En trooooott Anna

-WEHEARTIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0