3 December 2011

Igår när jag kom hem fick jag ett paket med massa godis och hjärtat i inlägget nedan. Skoldagen igår var rätt seg och jag fick kämpa mig genom den då jag somnade vid två natten innan. Som tur så ställde vår coach in träningen i fredags. Så första fredagen utan match och träning vad gör man då? Mina älskade bästa fina utbytis vänner Tina och Lynn kom hit och hängde med mig hela kvällen. Vad skulle jag göra utan dem? Jag älskar att kunna prata om dem, på mitt sätt de förstår och vi kan prata om allt verkligen. De förstår liksom sånt som ingen annan gör härborta, de går igenom samma saker och vi är uppvuxna på relativt lika sätt. Sen så var det fullt hus såklart här hemma som vanligt, alla utom mina värdföräldrar var hemma här igår, lite komsikt faktiskt.
Jag och Lynn somnade runt ett snåret, sen när jag vaknade upp vid elva av att småbarnen bråkade så hade hennes värdsyster redan hämtat upp henne. Så jag åt lite frukost, en halv poptart, flingor och minimuffinsar-väldigt nyttigt vill jag påpeka.

Om ett tag ska vi åka iväg och titta på filmen footloose(andra gången!!) och äta middag med min värdfamilj+värdfarmor. Och efter det ska vi julpynta tror jag.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0