20 November 2011

Så fredagens match var inte den sista. Troligtvis nästa fredag eller fredagen efter det. Warriors är regionmästare!! Andra gången i historien. Efter matchen åkte jag megs, och brit hem till mig. Vi kollade på greys anatomy med min värdmamma. Kan ni tänka er att tre amerikanare inte ens sätt greys, men jag lillen från Sverige har sätt alla säsonger? Ganska roligt tycker jag med tanke på att de knappt har sätt eller hört talas om gossipgirl, desperate housviwes, the hills och ja vanliga tvshower. Som vanligt somnade jag, alltså vanligtvis så somnar jag inte så lätt men jag antar att när jag somnar här är det för jag är helt utmattad.

I lördags vaknade jag runt halv tio, bytte om och åkte direkt till träningen. Som gick väldigt bra!! Älskar vår dans som vi har fått (: Efter träningen åkte jag hem, åt lite, duschade och sen skjutsade min värdmamma mig till Gabriella och Carolina. Vi hängde lite och sen åkte vi hem till Nels. Vi var väl ca sju stycken som hängde hemma hos honom i lördags. Därefter det åkte jag hem till Lynn med Tina. Jag är så glad att jag har mina utbytisvänner här, vet inte vad jag skulle göra utan dem.

Idag vaknade vi upp runt elva, åt frukost, alla tre skypade i typ tre timmar. Sen åkte vi till bion men eftersom jag redan sett twilight en gång så hämtade min värdmamma mig där. Åkte hem åt lite lunch och sen fixade jag min tvätt. Fixade mig inför kyrkan och så gick jag över dit, sen efter kyrkan åkte jag brit,megs,holz och chels till subban och åt. Sen så skjutsade hon hem mig och jag målade lilla selenas naglar och nu så gör jag inte så mycket, lyssnar på musik och ska snart sova.

Just nu är allt bra igen, mår bra men har funderat lite och tänkte att jag kanske inte ska ta allt så seriöst längre. Köra samma race som jag gör i skolan här, lyssna, iakta, skratta lite och gå vidare. Troligtvis då så mår jag bättre och kan ha roligt istället för att ha negativa tankar och stänga folk ute.

Imorgon är det första jag ska göra när jag kommer till skolan är att byta ut min matte kurs till en enklare, sen ska jag överraska megs med en liten present för det är hennes födelsedag imorgon. Sen så är det den sista helaskoldagen innan thanksgiving lovet. Så är sjuuukt glad! Sen efterskolan ska jag följa med henne hem. Sen så har vi träning från 7.30-9.

På tisdag så har alla juniors ACT prep så vi utbytisar ska hänga i bliblioteket i typ fyra timmar. Låter bra för min del, sen så har jag träning från 4-7.

Har haft den här låten i huvudet sen Syd visade mig den i torsdags. Åh låten ger mig en skön sommarkänsla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0