Cleveland

Min forsta thanksgiving firades i Cleveland med min vardfamilj och deras slakter. Och ja jag hade det jatte bra och det var roligt att fa uppleva nagot nytt. I onsdags runt tolv tiden akte vi ner dit och var framme runt atta pga trafiken var sjukt galen. Vi satt fast i Columbus i tre timmar. Sa nar vi val kom dit visade dem dar de vuxit upp och sa, sen sa akte jag och min vardmamma till hennes slakt. Darefter akte vi till min vardpappas slakt och sov over. Sen pa torsdagen gick jag upp vid nio tiden for vid tio akte vi till kyrkan. Till min vardpappas morfars stora kyrka. Darefter runt tolv tiden sa at vi thanksgiving middag. Sen akte vi till kyrkogarden, i skolbuss!! Haha ja vi var sa manga att vi akte skolbuss dit. Sen sa akte vi till min vardmammas slakt ett tag och sa visade dem mig runt i Clevelands ghetto. Det var sjukt coolt och det kandes verkligen som pa film.
Efter det sa akte vi tillbaka till min vardpappas slakt. Dar sa tittade vi pa lite filmer, kollade igenom all reklam for black friday. Sen sa sov halften av oss och resten kollade pa film for att ladda upp till shoppingen. Vid elva snaret sa bar det ut till gallerian! Sa satt jag och vantade med mina nya amerikanska kusiner i typ en timme och kon var redan galet lang utanfor. Nar de oppnade dorrarna sa sprang folk in. Det var galet mycket folk i gallerian och det var verkligen en rolig upplevelse. Forsta stoppet var Abercrombie. Sen sa bath and bodyworks och sen sa gick vi nastan igenom alla affarer som fanns. Jag kom hem med tva par jeans, en troja, tva bodysplash och tva bodylotion. Och ja det var galet, for allt som allt borde det ha gatt pa drygt 200 dollar men eftersom det var halften pa nastan allt sa fick jag det for ca 100 dollar. Vi akte hem vid fyra tiden pa morgonen da var vi lagom trotta pa all shopping.
Somnade direkt och vaknade upp vid tolv tiden. Fixade mig sen sa akte vi hem till Somerset. Det tog inte lika lang tid! Och sa stannade vi vid en bensinstation och nar jag stod i kon till toan sa kommer en kille ut fran the mensbathroom och sa forsoket han ta tag i min hand, sa javla ackligt. Det finns en hel del skumma manniskor har.
Sen sa var vi val hemma runt halv atta. Duschade och packade upp sen sa kom Britt hem till oss. Vid nio sa akte vi till walmart dar jag kopte tandborste och sant sen akte vi till tracks end och at middag.

Juste missade matchen igar men tyvarr sa forlorade warriors. Horde nagot om att de hade overdrivet mycket mudd pa planen, vilket de inte ar vana att trana pa men det andra laget sakert ar sa kan det vara sa att dem kande sig sjukt hotade? Ah de kommer anda ga till historien sa (:
image description
Ja sa har ar det typ.
-WEHEARTIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0