13 November 2011

2.26 PM

Den här veckan har kännts som en evighet.
I måndags började vi med våra nya kurser och jag är väldigt nöjd med mina nya kurser fast dock så saknar jag mina förra lite eftersom dem var mer slappa än de jag har nu. Sen i tisdags så var vi lediga och hade träning 12-2. Efter det åkte jag hem med Megs. Vi åt lite och sen åkte vi till the mall, där jag träffade alla utbytisar. Grejen var att jag skulle hänga med dem efter träningen men jag hade inte fyllt på min sms grej, alltså man måste betala varje månade och jag hade inte hunnit förlänga fria sms grejen så jag ingen kunde få tag på mig och jag kunde inte få tag på någon. Jag köpte två böcker när vi var där, Lauren Conrad: Sugar and Spice och Gossip Girl It had to be you. Därefter åkte vi tillbaka hem till dem, sen åkte vi hit så jag kunde skynda mig att göra mig i ordning för kyrkan.

I onsdags kommer jag ihåg att jag hade träning sen så fick vi våra pizza leveranser som vi tog emot för en månad sen. Så har levererat alla förutom ett pizza kit, för att tjejen som köpte pizza av mig är inte i skolan längre så vet inte riktigt hur jag ska få tag i henne..

I torsdags var skolan rolig kommer jag ihåg sen så åkte jag hem med Court efter skolan. Därefter åkte vi till träningen, och efter träningen så hämtade brit upp mig och megs och vi åkte till kyrkan. Fast för en gång så skippade jag att gå dit eftersom vi fick 118 tal i precal tills måndag. GAAH gjorde bara 60, sen fattar jag inget mer alls. Blä hatar matte.

I fredags kommer jag ihåg att första lektionen sög lite eftersom att Nels har bytt ut ur den och vi är bara två personer vid mitt bord. I second block så är vi typ 12 personer. Ganska onödigt att ens ha den kursen. Där snackar jag mest med en person. Sen i third block så sitter vi mest tysta och tittar på videoklippen som vår lärare visar. Men jag kommer ihåg att lunchen den dagen var rolig.

Efter skolan åkte jag, Lynn och Tina till pizza hut där vi åt världens mega pizza och efterätt. Det var andra fredagen i rad vi åkte till pizzahut. Det är så billigt också att äta där om man jämför med hemma. Sen så hämtade min värdmamma upp oss och skjutsade oss till footbollsmatchen. Vi vann igen!! Så nästa vecka är den allra sista matchen för säsongen. Lite sorligt faktiskt. Efter matchen åkte jag hem och åt lite, duschade och så. Sen vid tolv tiden rullar min värdpappa och Brittany in, de hade varit på gudstjänst någonstans. Så hade lite sällskap av B tills hon drog hem.

I lördags vaknade jag vid elva, segade i en timme innan vi åkte till Cracker Barrel och åt. Jag åt yoghurt med granola müsli, blåbärsmuffin, ägg och bacon och en biscuit. Yummie in my tummy som riley brukar säga. Därefter åkte vi till Walmart och handlade lite mat. Sen så åkte vi hem, jag skypade i typ fyra timmar sen åt vi middag och kollade på massa olika filmer. Bla the peacemaker.

Idag så steg jag upp vid 9 duschade, fixade mig, åt frukost- flingor med mjölk!! Första gången på tre månader jag drack mjölk. Sen så åkte jag och min värdmamma till kyrkan. Och efter kyrkan har jag inte gjort så mycket. Seg helg, men antar att man behöver sånt emellanåt. Just nu skypar jag med Emelie och spelar Wordfeud. Om ni har lust att spela mot mig så heter jag a.kallberg på wordfeud!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0