12.58 AM

Har precis kollat på några laguna beach avsnitt för mig själv och måste typ skriva av mig lite, har inte svurit nästan något alls sen jag kom hit. Men när jag pratar svenska så kommer det automatiskt, ganska skönt faktiskt. Fast känner mig typ kriminell när man gör något som inte uppskattas här, alltså sådant som vi svenskar gör i sömnen. Måste säga att jag saknar lilla landet lagom ibland. Ingen bryr sig där hemma vilket är ganska skönt. Jag menar ingen dömer en i skolan för du sket i att tvätta håret en dag, ingen bryr sig om du har på dig samma jeans två dagar i rad, ingen bryr sig om du har samma jacka hela tiden, ingen bryr sig om du svär, ingen bryr sig om dig på samma sätt som här. Vilket kan vara jävligt skönt ibland. För att vara helt ärlig så känns det som att alla delstater här är olika länder den enda saken de har gemensamt är att de pratar engelska. Och ja, ibland eller nej, när jag är ensam känns det som att tiden står still. Som att livet är pausat. För inget händer när man är själv. Fyfan, fast ja nu är det läggdags fast vill inte gå och lägga mig för det innebär att jag är ett steg närmare skolan på måndag. Så otaggad. Även om jag bara är själv en timme eller mindre gör att man tänker, och i mitt fall tänker för mycket. Äh nu ska jag sova. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0