3 Oktober 2011

12.20 AM

Sa det blev verkligen inte en vilo lordag alls. Akte till walmart med min vardmamma, B och hennes kusin. Och dar efter akte vi till Cracker Barrel och at, en av mina favorit restauranger har. Jag ater oftast en av deras goda sallader och nagon av deras goda egengjorda drickor med free refills for ca 11 dollar. Iallafall sa rakade B spilla ut min istee over hela mig haha sag ut som jag hade kissat pa mig. Men det torkade tack och lov valdigt fort. Darefter akte vi vidare till thaaa super big mall. Vidare hem till B och sa bestamde vi oss for att aka och titta pa senior soccer night vid skolan. Sen kollade vi lite pa Holz football game, det var jatte roligt att se middle schoolers spela football, de ar sa smaaaaaaaaa och sota. Om man jamfor med high school killar. Efter det sa drog flera av oss till Dairy Queen och at. Sen sa akte vi hem till mig hamtade mina saker sa akte vi tillbaka till walmart for att kopa massa onyttigheter. Jag B, Tina och Lynn som ocksa ar utbytisar fran TY och Schweiz hade sleepover hemma hos B. B somnade typ astidigt medans vi satt uppe och pratade tills fyra halv fem. Sen deckade allihopa.

Nu hanger jag som vanligt hemma hos B, men alltsa ingen kommer vara hemma imorgon pa dagen sa lika bra att hanga har eftersom da slipper jag vara ensam pa dagen. Lite roligt att deras foraldrar sager att jag ar deras fjarde dotter, jaa jag ar val har valdigt ofta. Men battre det an vara ensam hemma liksom. Det ar inte sa himla kul..

Juste har funderat lite och vet nog vad jag vill gora nar jag kommer hem igen. Hoppas det funkar bara. Eller det maste fungera pa nagot satt tror jag. Fast pa ett satt skulle jag bara vilja hoppa av skolan, aka till nagot varmt stalle runt medelhavet och ga en reseledare/bartender kurs och jobba i varmen aret runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0