Breast cancer month


Bilderna ar lanade av min cheerkompis mamma.

Den forsta bilden ar ett lagfoto, haha jag garvar nar jag ser den eftersom jag och Autumn star langst bak och vi ar typ de kortaste. Sen pa den andra bilden sa kan ni ju se hur dimmigt det var trots det sa var det valdigt varmt. Forra veckan hade vi vara varmups och typ froooos jatte mycket men igar var det varmt.

Man kan va saga att Warriors vann ganska stort igar. 56-01, tycker lite synd om det andra laget. Dessutom slutade de spela for forsta gangen nar det var 15 sekunder kvar av matchen, jaa kan ju gissa pa att det andra laget inte tror pa mirakel. I slutet av matchen nar alla spelare och cheerleaders typ sager good game, sa sa en av mina vanner good cheer,good cheer guys, hahah. Hon sa sa ja det kan ju inte spela football sa de cheerar val battre. Lite komiskt ar det eftersom deras cheerleaders ar national champions men dera footballslag suger..

Eftersom det ar brost cancer manaden sa har vi rosa tishor, rosa pompoms och rosa rosetter! Pa ryggen av vara tishor star det southwesterns warriors cheerleaders wants to keep our pompoms cancer free, tror jag ar inte helt saker men nagot i den stilen star det.

Snart ska vi pa bio, de vuxna ska se the help och jag ska ta titta pa the dolphin tale med tre sota sma barn. Senare ikvall sa kommer Lynn och Tina hit. De ska laga tysk/schewizisk mat och jag ska baka nagot till efterratt.

Byeee =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0