Everything has it price, nothing comes for free

8.28 PM

Skolan var väl ganska seg som vanligt. Känns alltid som att jag kommer somna när som helst under första lektionen. Andra lektionen är sjukt jobbig, fast fick en cupcake av min cheerbuddie vilket min lektion. Sen så under tredje lektionen så skulle en kille visa mig att man kunde typ använda häftapparaten som ett vapen, den är till och med barnsäker. Så när jag ska pröva så häftar jag mig själv i fingret. Smart tjej, nej kände mig ganska korkad då alltså. Det blödde väldigt mycket för att bara vara ifrån fingertoppen men min söta vän tog ett papper och tryckte emot så att det slutade blöda.

Sen så rullade dagen på som vanligt. Ogillar verkligen några av mina classes, men som tur så börjar nästa trimester om några veckor så är fett taggad för nya kurser! Dessutom så har jag massa vänner i både tredje och fjärde block som jag vet.

Och är feeeeeet taggad på att åka till Mexico på springbreak, kommer bli helt sjukt awesome!! Om jag kommer iväg dvs.. haha men jag vill så gärna.

Sen så gick träningen sjukt bra idag! Börjar bli mer van med cheerspirit, ni vet spirit fingers. Haha nej skoja bara men det är väldigt annorlunda med allstar och high school, typ som två olika sporter. Haha nej inte riktigt men det här med att ha spirit är jag väl inte så van vid.

Och ikväll måste jag plugga lite historia, har verkligen tappat fokus på att plugga här borta. Orkar inte bry mig, men kanske för att mina betyg inte gills hemma. Lägger verkligen inte ned mycket energi på plugg men ändå så har jag A i alla ämnen förutom ett. Fast de lär väl ändras, för jag hänger typ inte med på vissa lektioner alls längre. Fattar inte avancerad engelska i business law och så får vi typ egentligen inte använda internet så struntar typ i att göra något. Hoppas man får lite credit för att man lämnar in halvfärdiga uppgifter hehe. Längtar inte till matte som jag har nästa och sista terminen. Fast har hört att läraren jag ska ha är rätt så chill, att man inte behöver ha med sig feta matteboken så det låter bra.

Fast jag fick inte byta arts/humanity som vår guidance conselur lovade, som alla andra också skulle få byta. AKBSKRJSGLSKEGKEL så aaaaaaaaaaaaaaarg. Inte för att det hjälper men världens tråkigaste typ två timmar som jag inte kommer ha nytta för någonsin. BLägklnhlgakmal. Tycker inte om det ämnet alls, kul att läsa part B också. Även om det är en chill kurs, men usch. Visst att EF har ett antal obligatoriska ämnen som vi måste ha men fett kul att skolan kräver art och sience. Verkligen det jag hatar mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0